چگونه می توانیم سوابق بیمه تامین اجتماعی با کارت ملی مشاهده کنیم ؟

خانه > اجتماعی > چگونه می توانیم سوابق بیمه تامین اجتماعی با کارت ملی مشاهده کنیم ؟

چگونه می توانیم سوابق بیمه تامین اجتماعی با کارت ملی مشاهده کنیم ؟

سوابق بیمه تامین اجتماعی با کارت ملی یکی از روش های مشاهده آخرین سابقه بیمه توسط بیمه شده می باشد. در حال حاضر روش های متعددی برای مشاهده سوابق بیمه وجود دارد که یکی از انواع آن مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کارت ملی می باشد.

سازمان تامین اجتماعی برای انجام راحتتر این کار روش های متعددی را فراهم کرده است. یکی از بهترین روش های مشاهده سابقه بیمه استفاده از کد ملی و کارت ملی برای بررسی سوابق بیمه می باشد. سوابق بیمه تامین اجتماعی از اولین روزی که شما در تامین اجتماعی اطلاعات خود را وارد می کنید قابل مشاهده می باشد.

سوابق بیمه تامین اجتماعی با کارت ملی

سوابق بیمه تامین اجتماعی با کارت ملی

روش های متعددی که برای مشاهده سابقه بیمه با استفاده از کد ملی وجود دارد عبارتند از:

1- مشاهده سابقه بیمه از طریق سایت

با مراجعه به سایت تامین اجتماعی پس از ثبت نام در سایت با ورود به لینک مشاهده سوابق بیمه و وارد کردن اطلاعات کارت ملی خود می توانید کلیه  سوابق خود از ابتدا تا کنون را مشاهده نمایید.

2- مشاهده سابقه بیمه با کد ussd تلفن همراه 

سازمان تامین اجتماعی با ایجاد یک برنامه نرم افزاری مناسب در گوشی های هوشمند امکان استعلام  سوابق بیمه را با استفاده از یک کد دستوری فراهم کرده است. کافی است کد دستوری *4# را در تلفن خود شماره گیری نمایید. پس از انتخاب گزینه  مربوط به تامین اجتماعی، در منوی استعلام وارد می شوید و با وارد کردن اطلاعات کارت ملی سوابق بیمه خود را مشاهده خواهید کرد.

3- ورود به اپلیکیشن سازمان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی با ارائه یک اپلیکیشن، شرایط بررسی سوابق بیمه تامین اجتماعی را با استفاده از اطلاعات کارت ملی فراهم آورده  است.

4- استعلام بیمه با مراجعه حضوری به بیمه و ارائه کارت ملی برای دریافت سوابق بیمه

اگر امکان بررسی اطلاعات به هیچ یک از روش های ذکر شده امکان پذیر نباشد، شما می توانید با مراجعه حضوری به کارگزاری های تامین اجتماعی و ارائه مشخصات کارت ملی ، سوابق بیمه خود را مشاهده نمایید.

تمام موارد ذکر شده در صورتی امکان پذیر است که اطلاعات بیمه ای شما در سامانه های بیمه تامین اجتماعی ثبت شده باشد.

 

آیا میدانید شرایط فروش سهام عدالت چگونه است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *